ayse__ 33+1 haftalık hamileyim Ayakta biraz kalınca karnımın üst kısmında acı oluyor sanki yırtılcakmış gibi bir his bırakıyor Yani illaki ev işi felan oluyor mecbur ayağa kalmak gerekiyor Bu durumu yaşayan var mı