Zeehraaaa Ne zaman biraz ayakta kalsam yorulsam yürüyüş yapsam hemen aşağıya iniyor hareketler yapıyor anneciğim çok yorulma demek istiyor galiba 😅 onun dışında hep yukarıda he bide lavabo sorunu yaşarsam aşağıya iniyor 😅
Mucizem24 Zeehraaaa ya benim Oğluşum da çok nazlı gerçekten her hamilelik bir değil Geçen gün içerisinde toplasan 2 saat anca dikilmişimdir ayakta kanamam oldu Ödüm koptu asla araba yolculuğu yapamıyorum bir saat uzaklıktaki bir yere gitmiyorum çok ağrım oluyor en başından beri böyle şu an 35 haftalık
Gezenlady Zeehraaaa ooo aynı ben rahmıme nasıl biniyor yokus yukarı falan cıkarken resmen göbegımın ortalarında takılıyo 🤦🏻♀️ oturuncada tekmelıyo maşallah paşama benım 💙
Zeehraaaa Mucizem24 yaa neden oluyor kanama falan bende otobüsle yolculuk yapacağım. Rahat hamilelik geçirdim sadece zayıf olduğum ağrılarım oluyor sorunlu mu
Mucizem24 Zeehraaaa ağlayarak doktorumu aradım hemen hastaneye gittik baktı proluton diye iğne yapıldı bir sorun yok Yat uzan dedi Çok şükür iyiyiz şimdi 🙏🏻bayağı kırmızı kan gördüm 4-5 Damla kadardı hastaneye gidene kadar içim çıktı ağlamaktan
Mucizem24 Zeehraaaa Ben zayıfta değilim Maşallahım var ama 😁bizim bebişler biraz nazlı herhalde😇 ben hiç yolculuk yapmayı göze alamıyorum kendimi biliyorum çünkü😔 ama ablam fıldır fıldır gezdi hamileyken 8 saat yol gitti herkes bir olmuyor ne yazık ki.
rabiasckn Mucizem24 Bende 24 haftalık hamileyim, bugün benimde kanamam oldu, bende endişeliyim.. doktor herşey yolunda korkulacak birşey yok desede kanamanın neden ileri geldiğini söyleyemedi..🥺
Zeehraaaa Mucizem24 herkesin hamileliği farklı işte cnm. dünyada rizki varsa herşey boş. Otobüsle falan alakası yok gezmekle de alakası yok 🙏🙏
Mucizem24 rabiasckn aynı şekilde canım nstye bağladılar ultrasonuna baktı Hatta gecenin körüydü yani hiçbir sorun yok dedi eve geldik neden olmuş olabilir dedim Kendini fazla yormuşsun yat dinlen dedi
Mucizem24 Mehemmed bildiğin adet ağrısı gibi ağrım oluyor benim rahat edemiyorum Her yerim batıyor benim ilk üç ayda da sürekli lekelenmelerim oldu 20 dakikalık yolu gidemezdim
Mucizem24 rabiasckn çok mu var canım kanaman Benim 4 damla kadardı Çok değildi Ama kırmızı kan gördüm durmuyorsa Bence git düşük önleyici yaparlar mutlaka fitil verir
rabiasckn Mucizem24 gittim hastaneye, hersey yolunda dedi doktor. Kanın tam olarak nereden geldiği bilinmiyor. Bende de damla damla geliyor..
Mucizem24 rabiasckn dinlen güzelce bisey olmaz Allahın izniyle sağlıkla kavuşmak nasip olsun hepimize🙏🏻🤍