Askeryareni Devlet hastanesinde 2. Sezeryanı kaçıncı haftada alıyorlar bilgis olan varmı bide kaçıncı haftada tarih veriliyor 🙄
Askeryareni Asel53 33/4 de gittim bişe demedi banada 36 haftaya denk gelıyor kontrol ozman bişe der kesin inşallah 🙏