Yarenbyz53 Alanin aminotransferaz değerim 59 Aspartat transaminaz değerim 49 Normalde <35 değer diyor yüksek çıkmış geçen ay normal değerlerdeydi henüz doktora göstermedim pazartesi göstereceğim bu durumu yaşayan var mı