skuscu Dilara_erc1 çocuk bisi olurda normal doğum kanalına iner die 38+39 da alıyorlar genelde :) normal doğum kanalına yani misal doğm başladı die gidersen hem sancın baslamş oluyor hem sen acı çekiyorsn boşuna hem sezeryan oluyosn gibi oluyor
Srfe01 Dilara_erc1 ben oğlumu 38+2 de kendi isteğimle doğurdum kilosu 4200 dü ve benim taşıyacak gücüm kalmamıştı 40 a kadar dursa ne olurdu bilmem
Dilara_erc1 Gulcangzl16 nekadar anne karninda kalirsa okadar iyi diyolar dogrudur ama genelde sezeryanda hep 38 den itibaren aliyolar diye biliyorum ben
1cocuklumom Seymavahit60 Sezeryan zaten aksi bir durum olmadığı sürece 38 ile 39 arasında olur 40′a kadar beklemenin anlamı yok ki
Reina Dilara_erc1 bence nolursa olsun sezeryan bile olacaksa bebek zamanına karar vermeli. Aniden doğurtmann bebek üzerinde olumsuz etkileri olduğunu okumuştum