Zeynep1225 Kızlar doğum yapalım 11 gün olacak vajinamın en üst kısmında ağrı var geçmiyor ıkındıktan sonra başladı ve sürekli aynı ağrı dikişlerimde ağrı yok ama orası aşırı ağrıyor başına gelen var mı nedir bu ?
Pertefeza1 Zeynep1225 özellikle halıyı vs ayağımla kaydırdığım da benim de oluyordu ıkındık zorlandık kemikler kendinden geçti etimiz toparlanmadı o yüzden oluyor bende de olmuştu hatta bazen çok nadir arda olur geçiyor bir kaö aya çok nadir de kendini hatırlatıyor