Nurerey eş alıyormu denemedim haftaya doğumum var benimm. Ama bence eşin girmesini devlet hastanesinde bu kadar önemsememelisiniz. Çıkınca gerekli bilgileri verirsiniz eşinize. Çünkü devlette hiçbi doktor renkli ultrason ile bebeği göstermez. Önemli olan sizi güzel bilgilendirmesi içinizi rahatlatması, ilgilenmesi. Ben cok memnunummm. İyi ki denemişim özelden kurtardı beni