Momyy1999 36+2 3400 kilo bebeğim :)))) Sezeryan olacağım 38. Haftada doktor gün verecek artık. 4 kiloyu bulur dedi. Bebek büyük ve çatımda darmış o yüzden normal doğum yapamıyorum. Sizdeki durumlar nedir ?
Ebbraarr Momyy1999 bende pzt gideceğim ama biz biraz minyonuz 2750 idi 39 haftaya gireceğiz en fazla 3 kilo yada 3.300 olur dedi 😅
Mamacitaa5 Momyy1999 Ebbraarr Ben bu hafta gideceğim normal doğum istiyorum ama hayırlısı olsun 1 hafta önden gidiyordu en son ama çok kilolu olacağını sanmıyorum ikinci bebeğim ne zaman gelir diye ilkinden daha çok meraklandığım zamandayım şu an 😅🥺🤔
1cocuklumom Momyy1999 benimde 36 da 3400 dü 37+1 olduk inşallah 38 de sezeryan günü verir artık aşırı ağır geçiyor uyku yok oğlumda var 2 yaşında ben son zamanlar bu kadar zor olacağını düşünmedim
Denizhilal Ben de çarşamba günü gideceğim bir aydır gitmiyorum 34. Hafta olacağım bakalım kaç kiloyuz sizin boyu ne kadarmış
karaguzelirem_ Bende pazartesi gideceğim çok merak ediyorum kilosunu en son 31 haftalıkken gitmiştim şuan 35 oldum merakla bekliyorum bakalım boy olarak zaten haftasından önde gidiyordu ama kilosu da inşallah öndedir.. sağlıklı olsunlar da ☺️