Didemcann Kızlar bugün acilden girdim biraz ağrım vardı 39+3 üm tam 40+0 da acilden gel gündüz dedi neden böyle bişey dedi bilen var mı ? Normalde devlet hastaneleri bekliyor diye biliyordum ama şaşırdım
Mamacitaa5 Didemcann sıkağırıyorlar dedikleri gibi suniyle doğumu başlatabilirler veyahut sezaryen isterseniz öyle alırlar sağlıkla gelsin
Silaybooo123 Didemcann devlet hastanesinde çalıştığım için biliyorum ben kadın doğum acildeydim ama acilden giriş kaydı açıp kadın doğum acile gönderiyor nst ile sancı takibi yapılıyor devletin önceliği normal doğum olduğu için açıklığa bakıyorlar sonra suni sancı vs duruma göre
skuscu Didemcann kalp atımına coxğn durumuna bakıp suyun gelnce gel die gönderiyorlar korkma 😂 doğum başlamadan devlette suni muni vermiyorlar
mhlady_2021 hanifeq 40 hafta olunca poliklinikte beklemenize gerek yok. 40 haftalık ve üzeri olanlar acilden girip muayene oluyorlar
skuscu Didemcann ben 41hafta da bile kaç defa gittim su gelnce gel diyorlar suyum geldi dersen bi test yapıooar sumu yoksa idrar mı die açıklığın var ise yarışa gönderirler
Derinnmom Didemcann dün doktorum bi hastaya dedi ki 41.haftaya kadar doğurmazsam suni ile doğurturuz dedi. Devlet hastanesi canım
Didemcann Derinnmom hadi bakalım suni deneyimim var benim bi önceki gebeliğimden inş kendi kendine gelir 😂