Aslannnn Bende sandalyede yada koltukta oturur pozisyonda fazla eğilmeden kiliyodum ama aşırı kusma ve halsizlikten aksattigim zaman oldu ilk zamanlar yoğun olsada zamanla azalır ozmn normal kılarsın benim ikiz ve riskli gebelik ben hala oturarak kılıyorum bazen salimi bağlamaya üşeniyorum önceden böyle değildim hamilelik dönemi benim nefsime ağır geldi ve zorla kılar oldum çok ama çok üzülüyorum şevkle uzun uzun ibadet edemiyorum 🙁🙁🙁🙁🙁