Ozlm7 Arkadaşlar selam geç döllenme yaşayıp hamile olan var mı ? Nasıldı belirtileriniz, nasıl öğrendiniz ?
Seher1234seher Ozlm7 merhaba canım bende hamileliğimde ve diğer iki kürtajda geç döllenme yaşadım.Yani yumurtlama döneminde değilde adete yakın dönemde hamile kalıyorum ona da geç döllenme diyorlar
Aryayra Ozlm7 bende geç döllenme olmuş bir hafta. Reglden bir gün önce erken gebelik testiyle öğrendim.
sryy Seher1234seher aslında yumurtlamamız geç oldugu için geç döllenöe yaşıyoruz bende aynı skeilde hamile kaldım bu sebeple adey gecikmesinde kan tahlilinde cıkmadı bebegiö öteki adetime yakın tarihte bulantıyla öğrendim
Seher1234seher sryy aaaaaa siz teşbihte hata olmasın daha da geç tarihte öğrenmişsiniz .Evet dediğiniz doğru valla ben geç döllenme yaşıyorum bunun açık sebebi var mıdır bilmiyorum ama herkesin vücudu hamileliği farklı. Rabbim hepimize sağlık versin inşaAllah ❤️ sryy
sryy Seher1234seher ben baya geç ögrendim acıkcası kanda cıkmayınca cok ihtimal vermedim. Bir hafta gecikmeden sonra verdim kanı bi de ona ragmen olmayınca dedim stres omdum adetim gecikti kadon doguma giderim ama fakat miniğim bulantılatla anne ben burdayım dedi
sryy Seher1234seher aslında bunun söyle bi sebebi var düzenli adet gören sağlıklı kadın bireylerde bile yumurtlama günlerinde sapmalar yaşanabiliyor yani her ay 14.-16 gün aralıgında olcak kaidesi yok bilimsel acıklaması bu benimde hep normal olurdu yumurtlamam ama bebegimin oldugu ay geç yunurtlama yaşamışım