mrym32 Keseye göre tahmin yapabilenler benimkine de bakar mısınız 6+5 daha minicik ilk gebeligim çok merak ediyorum bana da tahmin yapar mısınız
Ayden6 mrym32 evet var bence 140 üzeri kız demişlerdi 10.haftada ultrasona girdiğimde doktora sordum 140 üzerinde dedi. Ve su an 17. Haftadayım kızım olacak :)
mrym32 nurcan355 ilk duydugumuzda ki önemliymiş 140 altı erkek deniliyomus ama ilk duyuldugunda 140 dan fazla atan var mıdır ki
nurcan355 mrym32 valla ilk duydugumda kac cikti onu soylemedi bana doktor nst de 145 cikti benim sadece bunu biliyorum
Seysey61 Asyaeylul2816 adı üstünde teori bilimsel olarak netliği ıspatlanamamış bir şey. Ayrıca bazı ultrason cihazları görüntüyü aynalayıp veriyor çıktıyı. Ayrıca vajinal ultrason ve göbekten ultrasonda görüntü açıları aynı olmuyor yani fotoğraftan anlamak neredeyse imkansız
Nurellaasss Seysey61 Evet doktor karnımın çeşitli yerlerinden baktıkça kese şekil değiştiriyor gibi oluyor hangisinde yakalarsa öyle de ultrason görüntüsü oluyor aslında tam kese şekli belli değil