tubik_ Kızlar selam 11+4 haftalığız. Haftalardır deli gibi çiğköfte canım istiyor. Oses den başka yerden de yiyemiyorum. Kızımda hiç böyle değildim asla aşermiyordum ama bu hamileliğim çok farklı. Yemedim korkuyorum bir şey olur diye. Nasıl yapıcam ben ya
Papatya123_ tubik_ bende aynı şekilde kızımda tatlı ve meyve istemişti canım ama bu hamileliğimde turşu , et , ekmek arası dürüm çiğköfte ekşi salatalar istiyorum 🙂
SibaLuna tubik_ ben daha küçük haftalardayken bile yemiştim etsiz de iyi bir yerden hiç bişey olmaz yanına da ayran ohhhh canım çekti 😂
Symnr166 Etsiz çiğköfte yiyebilirsin bence bişi olmaz ya ben yiyorum dürüm yaptırmıyorum kendi evimde temizlediğim marulla yiyorum hatta, doktoruna danış yiyebilirsin derse ye :))
Tugcerasim tubik_ her akşam yiyorum neredeyse 3. Bebeğim çok acı ve etli olmazsa sorun olmaz acı da da sorun olmaz ama benim midemi ağrıtıyor hatta şuan bile canım istedi söyleyip yiyeceğim 😀
Beyza-00 Ya tabi siz bilirsiniz ama ben mide bulantısından bir şey yiyemiyordum. Çiğköfte yiyordum haftada 2 kere falan yemesem daha iyiydi tabi ama yedim bir şey olmadı.(kommageneden)
Seyma-nur_ergn tubik_ benimde canım çok çekiyor aserdim yiyemedim 35 haftaligim halen canım cekiyor yiyemiyorum 🥺🥺
[silindi] Kızlar bence içinde çiğ yumurta ve et olmadığı sürece sıkıntı yok bulgurla da ne olabilir ki ben de dikkat ediyorum ilk gebeliğim Burger yedim çiğ köfte falan yedim
Busestl tubik_ valla sürekli yiyorum 10 haftalikkende yedim hattta gece 1.5 da canm istemisdi smdi 14 haftaligim hala canm istedikce yiyorum yesilligini evinden yedikden sonra ve etsiz yedikden sonra hiiic birsey olmaz diye dusunuyorum yani bana olmadi 😂😂
Lavinya_21 tubik_ ben daha öglen dürüm şeklinde aldım yedim etsiz ama. Baktım doyum olmuyor az önce kendim yogurdum evde bol bol yerim vala aşırı cekıyor canım
Hazal966 tubik_ etsiz çiğköfte yiyebilirsin ben komegeden vs yedim 7 aylık hamileliğimde 3-4 kere yedim