DenizOcakLafc Daha bugün hamile olduğumu öğrendim hiçbir doktora gitmedim . Kağıthane -Şişli-Mecidiyeköy civarı güvendiğiniz doktor hastane var mıdır acaba ?
YaseminKaplanolu DenizOcakLafc hayırlı olsın Türkiye hastanesi Figen eZen işlere gidiyorum çok memnunum
DenizOcakLafc ismihan çok teşekkür ederim ☺ Biraz heyecan bastı bana ne yapacağımı bilemedim , gideceğim Türkiye hastanesine 😊
Ayse92 Canim osmanoğlu hastanesi var oğuzhan daver yengem onda doğum yapti cok relax bir doktor kendisi de memnun dusunebilirsin😊
DenizOcakLafc Ayse92 Osmanoğlu hast. İnternetten baktım yorumları güzel aklımda olacak çok teşekkürler 🙏
Patrcyjademirsular Osmanoğlu hastanesinde Oğuzhan beye iyi diyorlar ama o hastanenin yenidoğan bakım ünitesi yok seçeceğin hastanede yenidoğan bakım ünitesi var mı yok ilk ona bak çünkü çok önemli canım
DenizOcakLafc Patrcyjademirsular Türkiye hastanesi Figen hanım ın yorumlarını okudum içim çok rahatladı muayene için ona gideceğim . Çok teşekkür ederim ☺
Burcuuuuuu DenizOcakLafc Ben de Türkiye Hastanesinde Figen Ezen İşlere gidiyorum, çok memnunum. Hayırlı olsun şimdiden.
Patrcyjademirsular Türkiye hastanesinde doğum fiyatlarıda diğer hastanelere göre çok uygun bende sanırım doğumumu Figen hanıma yaptıracağım ☺
DenizOcakLafc Patrcyjademirsular hayırlısıyla atlatırsınız siz de inşallah 🙏 fıyat da doktor da uygun 😊😊
DenizOcakLafc reflesha Memnun olayım da yoğunluğu çok önemli değil 😊 vaktimin hepsi bebeğimin sağlığı için feda olsun . Çok heyecanlıyım çok 😊😊
reflesha DenizOcakLafc iyi ama Suan basındasınız sonradan ne demek istedimi anlıycaksınız SSK sırası gibi oluyor maalesef randevu almakta zorlanıyorsunuz benim son 1ayım kaldığı için devam ediyorum siz basındasınız uyarmak istedim
Burcugok reflesha ben çok memnunum bence işinin alanın da en iyi doktorlardan muayene ücretini inan bilmiyorum kendisine benden muayene ücreti almıyor eşimle iş alış verişi olduğu için..