mrb hanımlar benim bugün ve yarın adet tarihim elimde ovulasyon testi vardı dayanamadım yaptım sanırım yok ama merak ediyorum ovulasyon testi ile t çizgisi silik cıkıp gebelik testi pozitif olan evim merkeze uzak eğer adet olmazsam pazartesi test yapabilirim bu arada test ilk yaptığımda t cizgisi silikti sonra sonra koyu oldu biraz daha bilgisi olan arkadaşım varsa yazabilir mi rica etsem🤲