Kızlar pcosum tedavi görüyorum şu an. Şekerim de sınırda çıktı ama zayıf olduğum için ilaç vermedi doktorum. Etkisi olabilcek yiyeceklerden uzak durmamı tükettiğimde de yürüyüş yapmamı önerdi. Spora mı başlasam diyorum bu şekilde faydasını gören oldu mu ?
1 ay sonra falan femara başlayacağız hayırlısıyla. Şu an doğum kontrol hapı kullanıyorum.