A12_S07 NewbieMommy Ben gittiğimde sancim.var diye alttan baktılar travma oluştu resmen keşke baktirmasaydim o gün 36 + 3 de gitmiştim 😬🥴
NewbieMommy A12_S07 işte o yüzden gitmek istemiyorum. Haftaya doktorum çatı muaynesi yapacak onu beklemek istedim :/
Hurremsultan__ NewbieMommy Bebeğin öne doğru sertlestigi zaman ağrın oluyorsa sancı demek ama ağrın olmuyorsa bebek kendini doğuma hazırlıyor demek . Benim kızım da sürekli toplanirdi karnımı sevip temas edince geçerdi ağrın yoksa korkacak bişey yok hareketlerini takip et canım benim 🥰
Cennet_kusum16 28 haftalığım bendede oluyordu. Bugün doktoruma söyledim 15 dakikada bir düzenli olursa ve ardından ağrın başlarsa bu bizim için önemlidir dedi. Onun dışında gün içinde 3 4 defa sertlesmeler olabilir dedi.
gncglozclk NewbieMommy o haftalarda normal canım gunune az kalmıstı zaten benim de cok olurdu 39 da dogum yaptım o sertleşmeye ragmen nts de sancım 20 yı gecmedi bazen de cıkmıyordu bıle 😂 hele 38 de oyle bı sertlesmeler yasadım ki ona ragmen sancım yoktu agrın sızın yoksa dur canım