eylmz Dün gece post açmıştım bebeğim sürekli toplanıp bırakıyor kendini diye, bugün öyle bi durum yok ama karnım çok sert sanki uzun süreli sabit kalıyor gibi toplanıp. Doktora gitmeli miyim ağrım vs yok normal mı bu durum bu haftada? 38deyiz
Zeze03 eylmz bence gitmelisin haftan çok az kalmış azalma varsa hareketlerde vs sorun çıkabilir sonradan git bence canım
Zeze03 eylmz tabiki yeri çok küçüldüğü için olabilir sabah akşam mutlaka sayman gerekir kimildiyorsa çok kasma ama zaten son haftalardasin nstye gidiyorsun dur sürekli sancı durumları nasıl