Furqane2002 Kızlarr yerleşme kanaması kaç gün devam ediyor normalde?? 1,2,3 hafif pembesi lekelenme var ama ne adet ağrısı var nede adet belirtisi uykudan kalkıncada midem çok kötü bulanıyo ölücekmişim sanki🫤🫤diş ağrılarımda deli ediyo varmı böyle olan?
Neslihankrhmt Furqane2002 ben daha geçen gün yaşadım canım çok korkktum hemen progesteron fitil başlandı anlık bir akıntı ile karışık geldi devamı gelmedi benimi öyle oldu
Zeyneppx Furqane2002 test yaptınız mı ben sizi hamile sandım bende kanama olmamıştı bilemedim inan ki arkadaşlar görüp yorum yapar umarım 🙏🏻
1919-sultan Bende yerleşme kanaması 5. Haftada olmuştu üç gün boyunca ve çok az peme şeklinde yerleşme kanaması varsa esinizlede beraber olmayın
Furqane2002 1919-sultan 5 şubat adet tarihim 1,2 bu günde 3 gündür ki hafif az az lekelenme oluyo bilmiyorum adetmi yoksa yerleşmemi ama belirtiler var ortada şimdi et pişirmek istedim kokusu mahvetti beni mutfaktan çıktım hala giremiyorum böyle şey ilk defa yaşadım
1919-sultan Adet olcani ne bilion belki çoktan kaldın hamile . Benim adete 7 gün vardı ben aynı adet sancısı gibi sancı hissetmistim adetle nerdeyse aynı belirtiler meğer hamileymişim
Furqane2002 1919-sultan tamam sabah yarın yapıcam sabah idrarıyla yapılması daha iyiyimiş zaten ha sabah ha 5 i 1 gün fark ediyo