SenaaaNurrrr ben 29 Kasım da özel hastanede sezaryen doğum yaptım ve iki gece kaldım. Bir gece kaldıktan sonra ikinci gün kendimi iyi hissettiğimi çıkmak istediğimi söyledim fakat doktorum tedbir amaçlı müsade etmedi. Dün de bir arkadaşım farklı bir özel hastanede sezaryen doğum yaptı o hastenede bir gece yatırdıklarını söyledi. Aslında yeni bir yönetmelik değil her hastanenin farklı prosedürleri var fakat iyi bir şey olduğunu düşünüyorum sonuçta sadece doğum yapmıyorsunuz aynı zamanda bir ameliyat geçiriyorsunuz.