Kiymetcetinel Kızlar 36+2 oldum 2 gündür regl olacak mışım gibi agrım oluyor alt kısımlarımda belimde sırtımda agrı soğukluk hissediyorum durduk yere bacaklarım kasılıyor 5 6 saniye vajina agrısı oluyor o an sonra duruyor varmı böyle şikayetleri olanlar anlayamadım
LamiyaCetinkaya Kiymetcetinel doğum sancısı olsa 2 gün sürmez canım, ve geçmez de. Muhtemelen yalancı sancılar başlamış, bu haftalarda normal. Düzenli olursa doktora gitmen lazım, sancılar geldiğinde dakika tutarak emin olabilirsin 💗
Kiymetcetinel LamiyaCetinkaya bende doğum sancısı gibi hissetmiyorum doktor randevum 2 haftada bir oluyor ama bir doktorumada danışırım 🙏🏻🌸