Kucur 32 haftalıgım normalde weleda yagı ve badger belly butter kullanıyorum ama göbegimin alt kısmında çatlak başlangıcı gördüm. Sizce lierac kremi almalımıyım geröekten işe yarıyor mu daha oluşucak çatlaklro engeller mi kızlar ?
Blueberry0 Kucur almalısın gebelikte bir tane bile çatlağım yoktu. Hiçbişey sürmemiştim. Doğum sonrasından bir kaç hafta sonra fark ettim ki alt karnım mosmor çatlamış. Mutlaka kullan benim gibi yapma. Bende sürüyorum bakalım umarım hafifler biraz da olsa 😅🙏🏻
Aryayra Kucur 36 haftalığım ikinci lieracın yarısındayım ben çatladım 🥲 biooil kullanıp çok çatlayan da gördüm hiç çatlağı olmayan da. Lierac kullanıp hiç çatlamayan da. Bence tamamen yapı meselesi.
hanifeq Benim diğer hamileliğimden kalma çatlaklarım var şuan yine hamileyim 4 buçuk aylık bioil kullanıyorum bana iyi geldi eskilerini bile dindirdi lierac kremide son aylarımda alicam
Kucur hanifeq ben beş aylıkken başladım biraz geç kaldım galiba lierac için de sizce almalımıyım malum birazda pahalı bir krem düşüp duruyorum
hanifeq Kucur bence alın sonradan o catlaklar çok moral bozuyor gitsin diye milyarlar vermek istiyor insan
Kucur hanifeq teşekkür ederim sipariş verdim çok haklısınız en azındna sonradan vericegime elimden geleni yapıyım 🌸
Kucur Blueberry0 çok sevindim sizin adınıza benimde çatlagım karnımın altında fark etmedim önce 😁 umarım benimkide hafifler en azından🌸
Pnpn Lierac hicbir ise yaramiyor , asil amac o bolgeyi benli tutmak en iyisi bebe yagi ya sa biooil benxe donusumlu ikisini kullanabilirsiniz lieraca verilen para bosuna surdukten yarim saat sonra dokunun kupkuru nemli tutma ozelligi yok
Kucur Pnpn aslımda kullanıyorum ama galiba genetigim devreye giriyo bir yerde yoksa hep nemli tutmaya çalışıyorum
Kucur Aryayra napıcamı bilemedim şimdi siz kaçıncı haftada çatladınız artıyomu sürekli çatlaklar nemli tutuyorum ben sürekli ama yinede biraz çatladım