Bende çift isimliyim ve büyüyene kadar çok bölünüyorsunuz. En sonunda 1 tane ismini kullanıyorsun eğer uzunsa. Oyuzden bende tek isim koyacam eşimde 2 isimli 2 isim olsun dedi dedim asla 😂😬 bi o bi bunu söylemek zor ama kısa isim olur söylemesi kolay olursa olabilir