Sevil1996 o sırada üzüntülü bir dönemidir ve bebeğinin kalbi durmuştur. Alakalı ya da alakasız kadında kendini suçlayıp ben üzüldüm kalbi durdu demiştir. Doğal değil mi öyle bir psikolojide annenin kendini suçlaması? Üzüntüden, korkudan, stresten düşük oluyorsa bebeğin kalbi niye durmasın ayrıca. Herşeyden nem kapmaya gerek yok ama bu ihtimaller tabiki var. O kadının gerçektende üzüntüden bebeğinin kalbi durmuş olabilir bilmeden yorum yapmamak, paylaşımını yargılamamak lazım.