Ayselcnt Nbnbn sonucunuz düşmedi mi e nabıza.. şehirden şehire farkediyor mu acaba..ben vandayım..kaç defa cuma günü verdim cumartesi sabah 9 gibi gördün hep e nabızda..
kumsal__ Nbnbn danismanda barkod almadinizmi ben sağlık ocağında kan verince muhakkak barkod alırım o şekilde takip ederim
kumsal__ Nbnbn tabiki direk kan sonucunu. Gittiği labaratuvarindan verilen kodla giriş yapıyorsun ilk ordan cikiyo sonuç ben hep o şekilde takip ediyorum aklında bulunsun