Merhaba kızlaarrr. 5 GÜN sonunda Bugün taburcu oldum. Ciğer geliştirici, kasılma tedavim bitti. Ciğer geliştiriciden yükselen şekerim yoluna girdi.♥️😇
Kocaeli de oturuyorum. O gün ilk şehir hastanesine gittim tavırlı hemşireler, saatlerce tek bi işlem olmadan serviste beklemek, refakatçim olmadığı için erkek olmaz diyip eşimi egoist hemşirenin kovar gibi tavrı. Wcye zor giderken refakatçisiz kalın erkek almıyoruz servise demesi. Eşim sigara içmek için bile çıkmam odadan dedi. Doktor sizin eşiniz mahremiyete önem vermiyor olabilir ama burda kadınlar önemsiyor diye laf sokması. Yemek getirmeden saat 5.30da 17.30 a aç kalmam. Hüngür hüngür ağlamam o halimle. Ve tüm bunları sağlık bakanlığına şikayet ettiğimde sadece mahremiyet kısmını anlayıp nedeniyle diyip hastaneye hak vermesi. Yazıklar olsun. Hakkım hepsine haram zıkkım olsun. Siz ölün bitin ama sağlık bakanlığı dahi hastanenin yanında dursun. Bana o stresle bir şey olsa bebeğime bir şey olsa demek ki herkes sıyrılacak sadece acım bana kalacak. Devlet hastanesi diye kasıntı tavır çekmekten bıktım. İlla paran olacak.
(NEYSE Kİ ŞEHİR HASTANESİNDE TEDAVİ REDDEDİP KOCAELİ ÜNİVERSİTESİNE GİTTİM. ALLAH ORADAN RAZI OLSUN. O KADAR DETAYLI İLGİ VARDI Kİ SAYELERİNDE İYİYİM)
Dilara_tekin
ruveyda123
Ceylankocak
Gksslm
asell13
Ezgimomssx
mombarbie_
Miracleee
Sadeceanne2
merve_bulut
Sadeceanne2
Kubra-00
Miracleee
EylulCinar
Gulsah_09
Gksslm
Krtcm
Seyma-nur_ergn
mombarbie_