Devletteki doktor iki kutu verdi ilacı iki hafta sonra kontrole gel dedi
Özeldeki kendi doktorum da leke gelirse kullanırsın, o yerleşme kanamasıdir diyor
Ben de arada kaldım kullanmalı miyim yoksa gelince mi kullanayim diye
Devlet de tedbiren verdi galiba