Esradrs Kızlar pazartesi günü kahverengimsi leke gelmişti adetimin 2günü bugün normalde bugün sabah kalktım yine kahverengi sıvı akıntı geldi test yaptım böyle çıktı varmıdır sızce ?
ceydadmnn Esradrs benimde kasette çıkmamıştı leke görüyordum erken gebelik testinde çok silik çıkmıştı şuan 20+5 haftalığız❤️
Esradrs Adetim 1gün geçti sabah tekrardan kahverengi akıntı geldi adet mi oluyorum acaba yoksa başka bişey mi anlamadım
Esradrs ceydadmnn bende pazartesi günü geldi leke sabah durdu sonra bugün tekrardan geldi sabah hala geliyor akıntı şeklinde kahverengi adetim oluyorum anlamadım ama testte böyle oldu
BabybaB ceydadmnn merhabalar acaba bu lekelenme durumunuz nasıl olmuştu ? Benim de adete 5 gün varken bugün sabahtan beri lekem var .
Selinmoon Esradrs anladım canım genelde böyle dağınık olunca öyle oluyormuş . Şimdi nasıl netleşti mi çizgi
Dilaradefe28 Esradrs resmi birdaha paslas canim kirmizilik dagildimi aktif kanaman yoksa regl degildir
Esradrs Selinmoon ilk damlattım anlayamadım sonradan çıktı yavaş yavaş daha belirgin oluyor akıntıda silince geliyo kan şeklinde değil ama
ssahin22 silik var gibi ama testte bozuk gibi. Bence erken gebelik testi yap canım daha net cıkar ona göre de kan verirsin