Kosmosss Derya341986 🤣🤣 yaa benimki de öyle sıpa 😍 popocuğu göbek deliğimin üstünde sol tarafımda hep çıkartıp duruyor🤰🏻
Elaylama Derya341986 ben de bi çıkıntıyı poposu sanıyodum plesantaymış 😬 Ama 2-3 hafta önceydi. Şuan hep ayaklarını yakalıyorum ısırıcam az kaldı ☺️
Miss Derya341986 benimde öyle popoyu sısıryo kontrolde doktor da gosterdı kafası kasıgımda popo yukarda ama hep sısıyo orası gün ııcnde 😂koca popolu oğlum dıye seviyorum 33.hAftadayım💜
Aybukealtintas Derya341986 Benimde öyleydi valla sürekli popo dısarda ydı, doguncada öyle devam etti omzuma falan aldımmı yatarken falan hep popo dışarıda 😂😂
Derya341986 Tontikinannesi yani dışa doğru sürekli bir yuvarlak çıkıyo karnımda 😀😀kafası aşağıda olduğu için yukarda olan çıkıntı popo oluyo🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Tontikinannesi Derya341986 Ayy evet benim de öyle totişine vurup duruyorum.Dişlerimi sıka sıka seviyorum yaa😂😂😍Çıkarıp sevip geri yerine koyarım var🤣🤣bir de dirsek çıkarıp duruyor sivri sivri her kemiğini ayrı seviyorum aşığım uleeen😍😍🤣🤣
Sevilmesebebi Benim de öyle ama benimki dönmedi daha neresi bilmiyorum belkide döndü cuma görecem inşallah 😂
Emelinda Tontikinannesi 🥰 duygularımıza tercüman 🥰 benim daha 28+4 ama bazen kolunu bacağını bi yerini dayadığında hissediyorum ya benim de çıkarıp öpücüklere boğasım geliyor