Minkkelebekk asli_hmz çok üzüldüm gerçekten allahım size tekrardan bir evlat nasip etsin inşallah hamileyim hamile olanların duası kabul olur derler inşallah bu kandil gününde kabul olur
Esracakara nurcan355 bende medigüneşe gidiyorum bu hafta gittiğimde soracağım fiyatı ama 15 bin diye duydum
Aysnk nurcan355 hastanenin doktorlarına giderseniz 15000 olmuş muayene ücreti 600-650 galiba nst de 250 ymis Okan beyde doğum öncesi tahliller dahil 20000 nst ücretsiz mueyene 800
Aysnk nurcan355 ege umuta 4 ay önce filan bı yakınım doğum yapmıştı o o zaman 15000 vermiş Turgutlu’da diğer Mehmet pehlivanın da doğum için 50000 istediğini duydum ama ne kadar doğru emin değilim
gamzegulutngn Aysnk suan mehmet pehlivan 30.000 35.000 civari istiyor eylul dogum yapicam gibi simdiden sabitlemiyor fiyati tabi yakinlasinca fiyat kesinlesir dedi
nrdn45 Matmazelll merhaba bende ona gidiyorum şehir dışından geldim ailemin yanına herkes onu tavsiye ediyor 2.kontrolüme gidicem haftaya
Matmazelll nrdn45 ben memnunum şimdilik hamileliğim başından beri baya doktor değiştirdim yani çoğunu denemek amaçlı en son bu doktorda kaldım 3 4 muayeneden beri bu doktora gidiyorum şimdilik güzel ilerliyor bakalım inşallah doğumda da daha iyisi olur
nrdn45 Matmazelll benimde doğum Manisa’da olacak nasipse araştırdım hep onu önerdiler ilkini Grandda yapmıştım bunu şehir Hastanesi’nde yapıcam nasipse biraz tedirginim ama yapanlar çok memnun..siz kaç haftalıksınız sezeryan mı normal doğum mu yapacaksınız
Matmazelll nrdn45 26+3 haftalığım bende ilk kızımı grandda yaptım sezeryan oldu bu kızımda sezeryan olucak nasipse siz
nrdn45 Matmazelll bende 25+1 im yakın zamanlarda doğum yapıcaz demekki 😊benimde aynı şekilde ilk doğumum sezeryandı bu da sezeryan olacak
nrdn45 sahhssenem çok acil ve hayati bir durum olmadığı sürece sezeryan yapmıyorlar doktorun gerekli görmesi gerekiyor..
Aysnk gamzegulutngn bence o da gereksiz pahalı Salihli mediguneste kendi hastanesinin Doktorlari 15.000 Okan arslan var o 20000 e yaptırıyor yani nerdeyse iki kati zaten normal doğum da doktor doğum aninda geliyor önemli olan ebeler ve mediguneste ebelerden de memnun kaldım ege umut genel olarak bana güvenilir gelmiyor