Dilo721 ben Turgutlu’danim ege umuta kesinlikle gitmeyin paraci bir hastane bı ara ihmalden çok fazla bebek ölümü oluyordu geçenlerde kadının biri tam açık gitmiş gece koskoca hastanede nöbetçi ebe yokmuş ebe lojmandan gelene kadar bebek kanalda çok kaldığı için morarmış yani oksijensiz fazla kalsaydi zeka geriliği vs oluşabilirdi aşırı paraci ve gereksiz pahalı Turgutlu’da pek doktor yok devlette özgür Taylan mit iyi ama ben epidural istediğim için Salihli’ye gidiyorum Okan arslana mediguneste doğum yapacağım inşallah ilki de orda olmuştum memnun kaldım