Merhaba arkadaşlar 34+4 ikinci hamileliğim dört haftadır ne yaptıysam bir türlü geçmeyen bir kuru öksürük ve boğaz ağrısı yaşıyorum çok şiddetli ve geçmeyen bir öksürük krizi özellikle geceleri doktorum da ilaç yazmıyor dinlen ve su iç dedi sadece ama artık dayanilmiyor gerçekten. Dün geceden beridir de belimin alt kısmı feci şekilde ağrıyor aksayarak yürüyorum egilemiyorum . Sizce öksürükten dolayı mı agriyordur yoksa erken doğum belirtisi filan mı .