Cicek_ Yok sanki 2. Çizgi dimi kızlar, göremedim bende pek sanki ama gene de bir de siz bakın istedim 🥰
Cicek_ Gizemyldz-1997 beklicem canım hafta içi bir gün tekrar yapıcam 7 sinde regl tarihim zaten, belki gecikmesini beklerim 🙁
Minnakbiri Cicek_ beniö de 11.gün negatifti sonra sonra çok silik şekilde çıkmaya başladı erken yapıp moralinizi bozmayın insan duramıyor tabi ama 😊
Gizemyldz-1997 Cicek_ valla bende 11. Gününde çıktı ama doktorum 14. Gün yap dedi psikolojini bozma demişti ben 11. Gün çok hafif silik gördüm gitim kan verdim çıkmıştı çok düşüktü beta ama çıktı
Cicek_ Minnakbiri ah teşekkür ederim. Hayırlı olsun sizinde Allah kucağına almayı nasip etsin ❤️ ağrım da var kaç gündür olmasa hiç ümitlenmeyeceğim, inşAllah boşa ümitlenmiyorumdur 🤲🏻💕
Minnakbiri Cicek_ amiin hepimize nasip etsin rabbim.Ama korku hiç bitmiyor bugün gittim kan verdim 48 çıktı ama sürekli aklımda ya kimyasalsa ya şöyleyse böyleyse.Allaha bırakmak gerekiyor o istedikten sonra önünde hiçbir güç duramaz tabi de ister istemez endişeleniyoruz insan olarak
ssahin22 Minnakbiri Ay cok sevindim inşallah kimyasal değildir gönlünü ferah tut mutlaka takip ettir bende pazartesi kan vereceğim inşallah vardır 🙏🏻🥰
Cicek_ Minnakbiri evet isteyip de uzun süre olmayınca, sonra olsa bile insan her türlü şeyi düşünüyor hep tedirgin oluyo. Şimdiden düşünüyorum ben sağlıklı geçicek mi hamilelik dönemi diye. Allah herkese sağlıklı hamilelik dönemi geçirmeyi nasip etsin
Minnakbiri ssahin22 inşallah senin de pozitif çıkar hepimiz sağ salim bebeklerimizi kucağımıza alırız 🌺 dua edeceğim senin için de
Minnakbiri Cicek_ aminn inşallah temizlik yapmam lazım az az yapayım diyorum ona bile korkuyorum zarar vereceğim diye
Cicek_ Minnakbiri al benden de o kadar kendimi zorlamadan yapmaya çalışıyorum dinlene dinlene. Daha ortada kesin bi şey olmasa bile 😄🙈
Cicek_ Gizemyldz-1997 evet dayanamayıp erkenden yaptım bende, inşAllah vardır gerçekten de beklerim biraz daha