Fasulyeninhikayesi Hamilelik basindan beri nerdeyse her gun bas agrim oluyo aksam bas agrisiyla yatip sabah bas agrisiyla kalkıyorum bu normal mi kizlar sizde durumlar nasil ????
Mormnekse Fasulyeninhikayesi 17+3 olduk bu hafta sürekli sersem gibiyim başım dönüyor elim ayağım dökülüyor benimde🥲
asell13 Fasulyeninhikayesi bende öyleydim canım beynim uyuşuyordu 20. Haftayı geçince geçti şuan sadece sabahları ağrıyor oda gece yatamadığımdan sonra geçiyor
Fasulyeninhikayesi amayinedeiyiilerledim yok cnm ya saten sekerim var surekli su icme ihtiyaci duyuyorum ama artik parole dayaniyorum mecburen
amayinedeiyiilerledim Fasulyeninhikayesi parol da çok içilmemeli diye biliyorum. Migren taşları var aktarlarda onlardan alabilirsiniz. Mentollü oluyor
Mormnekse Fasulyeninhikayesi 12 haftalikken %55 kız demişti, 17 haftalikken pipi görüyorum erkek dedi sürpriz yaptı bize🤭🥰
Dlar Benim ilk aydan beri ağrıyor hiç şaşmaz yapmadığım şey kalmadı en sonunda ayakları sıcak suya sokmakta buldum ama nedense benim kaşık ağrım başladı 🥺 sizin ağrınız varmı ne durumda tam 17 haftayız
Fasulyeninhikayesi Dlar surekli kasik agrim olmaz arada bir ama benim cogunlukla bas agrim oluyo hamilelik oncesi bu kadar sık basim agrimazdi
Fasulyeninhikayesi Mormnekse saglikla gelsin cnm Bende cuma gidecegim bakalim doktor ne dicek 2 tane oglum var saglikla gelsin bu bebegimde
Fasulyeninhikayesi Mormnekse inşallah cnm kizim olsun cok istiyorum ama Rabbim ne verirse saglikla versin🤲🏻🤲🏻🤲🏻