Hsnoya Kızlar bu ramzi mi remzi mi her neyse bi teori varmış 8.haftada falan bebek sagdaysa kız soldaysa erkek nedir doğruluğu bilen var mı Allahım sağlıklı hayirli evlat versin tabiki öncelikle de merak işte gebelik böyle geçecek😄
deletedmom01 Hsnoya Ben 19.haftaligim kizim olacak cogunlukla sol tarafta pıt pıt geziyor kendisi😂 Suan durum böyle 😊
Minnosunannesi Hsnoya benim oğlum hep sağdaydı . Şimdi 22. Haftadayım geneldevücudu sağda oluyor ama ayaklarıyla solu tekmeliyor
Yenidenanne Hsnoya bu doğrumu bilmiyorum ama ben doktora ilk gittiğimde daha kese bile gözükmemişken doktorum sağ yumurtalığında döllenmiş büyük ihtimalle demişti ve benim hep sağ kasığım alt tarafı ağrıyodu şimdi 14 haftalığım doktorum kız dedi 😁
Sonay Hsnoya benim kız hep sol tarafımda hissettim şimdi sağ tarafımda hissediyorum. Bünye meselesi bebişe bağlı cinsiyetle alakası olduğu sanmıyorum 😊
Eliftotree Benim de oğlum olacak inşAllah daha küçükken soldaydı top şeklini alıp orada uyuyordu şimdi 22+6 olduk büyüdüğü için hem sağ hem sol tarafta hissediyorum ama başı sol tarafta 💙🍼