siyaahiini Bugün detaylı ultrason girdim Bal yanaklım tıpkı bana benziyor doktor mansalah herseyi çok iyi 4 4’lük dedi sana çok benziyor dedi babamız kıskandı 😂cok tatlı ama bakmaya doyamıyorum ayak ayak üstüne atmış keyfi yerinde yakışıklımın çok şükür
yeschef-13 siyaahiini Merhaba maşallah sağlıkla kucağınıza alın 🧿💐 Bir şey sormak istiyorum özelde mi devlette yaptırdınız bide kaç haftalıktı bana görüntü çok normal ultrason gibi geldi pazartesi benimde detaylı var ben çok daha net bekliyordum görüntüyü biraz şaşırdım ya en son 19. Haftada gittigimde renkli ultrason almıştık yine bunun aynısı zaten detaylı olunca daha net farklı beklemiştim