ferhpnar Sevil1996 23 de bütün kalp damarları tam gelişiyormuş 23 daha iyi diyor doktorlar ama yine de sen bilirsin
ferhpnar Sevil1996 bana da öyle dedi gittim daha gelişmeyen damarlar var 23 te gel dedi sonra tekrar gittim. 2 defa girmiş oldum yani 😊
Serendipity16 Sevil1996 benim randevu aldığım yer 22. Haftadan önce yapmıyordu organları daha gelişmiş oluyormuş bence acele etmeyin 21 22 olabilir
ozgekader Sevil1996 bence tam 22 de gitmelisiniz en doğru zaman o doktorum özellikle üç tane tarih vermişti bir tanesine yıldız atmıştı o tarihte 22.hafta oluyodu tavsiyem 22 daha net daha iyi görülür
Hamisbayan Sevil1996 bana 24 te gel dedi doktorum 20 biraz erken olabilir gelişimine göre bence en garantisi 22-23 canım
ferhpnar Sevil1996 ben o zaman yüksekovadaydım vana fakülteye gidiyordum ayrıntılı ya devlet olduğu için hiç ücret ödemedim