-ULKER55- hamile olmasak bile zararlı ama canın çektiyse bir kaç tane yiyebilirsin canım göz hakkı ben doktoruma sordum izin verdi beslenme programım çok güzel ve düzenliydi paket değil ama 3-5 tane yesen sorun olmaz doktoruna danışabilirsiniz genede😍