Songul-12 Heyecan dorukta bekliyorum kızlar doktorum normal doğum dedi aşırı heyecanlıyım sizde durumlar ne
Linatkgl Songul-12 bizimde pazartesi sezaryan son karnımda geçireceği son bir günü kaldı mucizemin 🥹🥰
mombarbie_ Songul-12 aynıyız bizimde normal görünüyor dün sabah nişanım geldi bugünde yoğun akıntı var bakalım ne zaman kavuşacağız minikolara
Blackatlas Yenianne7 35+3′üm bende eğer sezaryene karar verebilirsem 23-24 şubat gibi doğurmayı planlıyorum🙏🏼 Siz nasıl karar verdiniz sezaryene ilk doğum mu
Yenianne7 Blackatlas Yok benim ikinci olacak inşallah. İlki zorunlu sezaryen olmuştu onun için bu da planlı sezaryen olacak bakalım hayırlısıyla
Gamzeacis Bnde 35 haftalığım normal mi sezaryen mi kararsızım belim de sıkıntı var o yüzden doktorumla beraber çatı kontrolünden sonra karar vereceğim
Yeliz3503 Songul-12 benimde normal olucak aşırı akıntım var ama nişan falan yok çok hafif bel ağrısı ve vajinada baskı hissim var uygulamaya göre son 17 ama hiç 17 gün içinde gelecek gibi değil 😁