Mantar bende de var ama fitil falan verdi kullandım geçmedi ölüm gibi bişey geçiyo gibi oluyo tekrar başlıyor şuan akıntım var ama bişey kullanmıyorum doktoruma diğer muayene de diyeceğim ama günlük ped kullanmayın sürekli çamaşır değiştirin sanki benim öyle biraz azaldı ve çamaşırınız pamuklu olsun o önemli bir de nicki yağı duydum ama kullanmaya cesaret edemedim siz doktorunuza sorun isterseniz