Pazartesi yaptırdım ilk gün hiç birşey olmadı ikinci gün sadece hafif kol ağrım aldı 3. Gün normal devam ettim bir sıkıntı yaşamadım çok şükür, bence herkesin bünyesi farklı arkadaşlar kiminde hiç bir yan etkisi olmuyor, bir arkadaşımda yüksek ateş ve baş ağrısı ile hastane kaldırılmıştı