Sabah 6 gibi lavaboya kalktim gece yatarken burnum cok kasinmisti alerjik rinitim var arada kanar böyle parmagimla saga sola kasidim durdum kasimayinca daha beter oluyor cünkü kan kokusu aldim ama kan görmemiştim karanliktı yattim uyudum sabah 6 gibi uyanip lavaboya gittigimde ihtiyacimi giderdim taharet aldim sonra peceteyi elimle tuttugum yerde silindigimde kahverengi leke gördüm sonra baktigim parmagimda kurumus kan lekesi vardı onu farkettim peceteye elimden mi geldi lekelenme mi emin olamadım ama daha sonra silindigimde hic leke kan falan yok normal beyaz akintim var sadece peceteyi elimle kopardigim noktada kahverengi leke gördüm baska da görmedim ağrim falan da yok 11+0 ım bu arada kontrolüme 1 hafta var leke oldugunu düsünmüyorum ama icime korku girdi sürekli bakiyorum leke falan yok ben bu evhamla yasayamiyorum neden bu kadar kontrolcuyum kendime hamileligimi zehir ediyorum sizce de leke degildir dimi yaa leke gelse tekrar tekrar silindigimde de gelirdi öyle degil mi ? Doktoruma farkli farkli seyleri kafama takip iki defa gittim doktor stresten de bebek gelismez lütfen dedigim tarihe kadar gelme demisti o yüzden emin olmadigim bi durum icin gitmek istemiyorum