Ebrarabla_06 Evet Kızlar bu sene sizce kız senesi mi erkek senesi mi Bence erkek senesi Çünkü ben kime cinsiyet tahmini yapsam yüzde doksan erkek oluyor sizce
Serendipity16 Ebrarabla_06 benim çevremde hep erkek var burada da genelde erkek gördüm özellikle mayısta doğacaklar
ravzae Ebrarabla_06 bence 2023 erkek senesiydi şimdi haftası daha düşük olanlar için kız senesi olabilir 2024🥹
nurcan355 Ebrarabla_06 ben kız diyorum biri 1 ocak ta dogurdu biri 15 inde dogurdu kiz simdi aramizda 3 hafta olan biri var benimde kiz onunda kiz bir tanede akrabamda var oda kiz sadece 2 arkadasimin erkek geri kalan hepsinin kiz
Ebrarabla_06 Bsraglbz Tabii canım yani haklısın Ben yorum yaptım kadarıyla Biliyorum bu sene etrafında hiç hamile kadın yok🤭
Ebrarabla_06 gulruba sende de bayağı bir varmış yani benimle beraber hiç hamile kalan kimse yok ama cinsiyet tahmini yaptığım için 🥰
Bernadereci Serendipity16 mayısta inşallah oğlumu kucağıma alıyorum etrafımda çok kız bebek bekleyen anne adayları var 🥰
amayinedeiyiilerledim Ebrarabla_06 istatistik araştırdım ama bulamadım. Toplam doğumu yazıyorlar cinsiyete göre yazan yok🥲
Ebrarabla_06 amayinedeiyiilerledim canım ben de yaptım ona göre haklısın ama hani hep tahmin yaptığım için ben hani çoğunluk hep erkek yorumu oluyor Ve çok kişide de doğru tahmin ediyorum Yani %70 bu sene erkek yorum yaptım Onun için Ama haklısın🥰