Gamzeeeg Hellöğğ kızlar 28 aralıkta en son regl oldum çarşamba btc 1800 çıktı kese ne zaman görünür ?
Zeyneppx Gamzeeeg benimde son adet tarihi 28 Aralık ben gittim normalde gittiğimde 4+6 idi doktor 4+2 dedi yani sen şimdi 5+2 haftalık hamişsinnn benim kese göründü 4+2 iken bile. Hayırlı olsun canım 😍
Rabiul Gamzeeeg hayırlı olsun canım her hamilelikte bulantı olmaz bunla beraber benim 7.8. Haftamda başlamıştı 12.13. Haftada bitmişti kabus gibiydi formlarda okuyorum 30. Haftalarına gelmiş hala bulantısı olanlar var bence hiç isteme bulanmasını 😂😂