Kızlar 27. Haftamdayım 32. Haftaya kadar götürmek istiyordum yeni atandım şehir dışına git gel yapıyorum. Atandığım yerde otelde aparta vs kalamam zaten gebelik sürecini biliyorsunuz her şeye dikkat etmek gerekiyor beslenmem ve temizliğime dikkat edemem evim kadar olamaz o yüzden oralarda da kalamıyorum. Ama giderkende çok zorlanıyorum zaten 2. Gebeliğim bir kaybım oldu önceden de. Gerçekten artık çok zorlanıyorum sabah 5.30 da kalkıyorum akşam anca 8 de evdeyim… hafta sonundan yemek yapıyorum ama tüm haftaya yetmiyor eve gelme saatimde geç pek bişey yapamıyorum doktorumda rapor verebilirim yolculuk uygun olmaz dedi 😔 ama alsam mı almasam mı bilmiyorum… aday memurlukta sorun ederler mi. Yaklaşık bi 30 gün rapor alacağım sonrasında 32. Haftadan itibaren kendi doğum raporum başlayacak ama kafama takılan aday memurken sıkıntı çıkar mı bu sürecinde hiç rapor alan oldu mu onu sormak istiyorum🥲