Melek3675 Kızlar 6+2 de gidip keseyi gördüm kalp atışı da vardı ama alttan bakıp dinlemek istedi bende müsade etmedim şimdi pazartesi gidicem 8+2 olmuş olucam ultrason da çıkar mı kalp atışı bilgisi olan varmı alttan baktırmak istemiyorum
Yasmiyy Melek3675 ultrason da da duyuluyor zaten kalp atışı ama tam duymadıysa alttan istemiştir keşke baktırsaydınız alttan
Rabiul Melek3675 ultrasonda çıkar sıkışık giderseniz görüş açısı da daha iyi oluyor babada üstten baktı doktorum 5+3 de kese 6+3 de kalp atışını ve bebişi gördük
Melek3675 Yasmiyy ultrason makinesi biraz eskiydi tam bakamadı ondan sanırsam pazartesi duyarım inşallah hem devlete hem özele gidicem