Mervisimm07 Kızlar 12. Haftam bitmek üzere boğaz ağrısı ve balgam şikayetim var hamilelere zararı olmayacak şekilde ilaçsız doğal yollarla nasıl geçirebilirim ?
Melek2023 Mervisimm07 2 kere antibiyotik kullandim iyi oldum ama bisure sonra yine basa sardi bogaz agrisi… napicagmi bilmiyorum… balli limonlu sicak su icerim, tuzlu su gargarasi falan …
Mervisimm07 Melek2023 gerçekten bu süreçte hasta olmamak için çok koruyorum kendimi ama yinede oluyor ıhlamurada izin veriyor aslında doktorlar ama ben çok sevmiyorum doktorunuza danışıp içebilirsiniz