Yutma güçlüğü yaşıyorum ne yersem sanki boğazımda kalıyor gibi su içsem de gitmiyor o his korkum şu ki amcam öyle oldu geçenlerde balon tedavisi uygulandı halamın oğlu öyle oldu kanser teşhisi kondu benim yaşadığım durumda ciddi bir durum mıdır ? Hamileyim hastaneye gitsem bakarlar mı