Ayse4242 Yarin 39.haftaya giriyoruz ne gelen var ne giden ikinci gebeligim ilki suni ile oldu simdi kendisi gelsin istiyorum neler yapabilirim cok sıkıldim artik 😅siz ne durumdasiniz ?
Dnss0050 Ikimelekannesi_ ben gece ve sabaha karşı olan adet sancıları çekiyorum belim ağrıyor ama gündüz bebek kasılmalarım karın sertleşmesi o kdr akıntı sizde de fazlamı
Ikimelekannesi_ Dnss0050 akıntı yok ama bebek hareketleri fazla o hareket ettikçe canım dahada yanıyor.aynn adet ağrısı gibi ağrılar var belim karnım.
Ayse4242 Dnss0050 ya bende hicbirsey yok geceleri saga sola donemiyorum bide yalanci sancilar cogaldi o kadar ahdhahha