Ceylinnn8
Babası aldatıyor diye, o yavrunun suçu ne ?
Bende de o haftalarda aldırma düşüncesi vardı. Eşimin annesi yüzünden eşimle birden kopma noktasına geldik. Yok yere evliliğim bitiyodu, ona üzülürken ben tek başıma yapamam bu bebek işini dedim ve kürtaj randevusu aldım. Ama eşim gelmedi. Arayı düzeltmeye çalıştık falan filan..
Şimdi 38.haftadayım. Çok şükür sağlıkla kucağıma almayı bekliyorum . Ama hala bebeğimden vazgeçme düşüncesi şu an bile çıldırtıyor beni. Ya aldırsaydım o dönem ben napardım diyorum hep. Baksana onca acıya, yaşanana rağmen bebeğim hayata nasıl sıkı sıkıya bağlandı. Ne kadar ağladım o dönem. Şimdi yazarken bile ağlıyorum.
Yaşamınız, koşullarınız nasıldır bilmiyorum, gelecekte ne yapmayı planlıyorsunuz onu da bilmiyorum ama onun hiçbir günahı yok. Bunu hiç unutmayın